Empty Nesters Selficient Marketingadviesrapport

79525 keer bekeken

In dit onderzoek is er gekeken naar de doelgroep ‘empty nesters’. Het doel van dit onderzoek is om inzicht te krijgen in de wensen en behoefte van deze doelgroep. Daarnaast is het belangrijk dat de USP’s van Selficient bij deze doelgroep opgemerkt worden.

Afbeeldingen

X (voorheen Twitter)

Bezoekadres 

Padualaan 99
3584 CH Utrecht

smartsustainablecities@hu.nl

Op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen?

   Meld u aan voor onze nieuwsbrief   

     
 

 

 

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.